Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΜΑΣ !!!



Γεια σου Γιάννη! Τι έγινε? χάθηκες? Λοιπόν δημιούργησα ακόμα μια «ομάδα» με τα την «θρύλε μην ξεχνάς παντού είναι Πειραιάς» με το όνομα «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ…»
Ελπίζω να την κάνω εξίσου δυνατή και αυτήν δημοσιεύοντας κάποια αρθράκια μου και αυτά που πρέπει να ξέρουν οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ! Τιμώντας και εσένα προσωπικά αλλά και την κίνηση να μου δημοσιεύεις τα άρθρα μου στο block σου έχω σκοπό και θέλω να ανταποδώσω κατά κάποιο τρόπο με μεγάλη μου χαρά! Αν θέλεις και εσύ θα ήταν τιμή μου όταν γράφεις κάτι που δημοσιεύεις στο «block» στο «gavros.gr» στο «προφίλ» σου αλλά και στην ομάδα «john xaros fans» να μου το στέλνεις με email να το ανεβάζω και εγώ στις ομάδες μου στην πρώτη σελίδα κιόλας με το όνομα σου XAROS 7! Είναι πολύ σημαντικό για μένα να συμμετέχεις στην ομάδα μου και να έχουν την ευκαιρία και τα μέλη μου να ακούνε αυτά που πρέπει από εσένα! Νομίζω Γιάννη ότι είναι πολύ σημαντικό κεφάλαιο η επικοινωνία και η ενημέρωση στα αδέλφια και πρέπει να επενδύσουμε πάνω σε αυτό, καθώς αποτελεί την δύναμη του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μας.
Αν θέλεις προώθησε την πρόσκληση για την ομάδα αυτή σε όλα τα μέλη σου για να κοκκινίσουμε κι άλλο τον διαδυκτιακό κόσμο και κάθε ερυθρόλευκο group!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
JOHN PEIRAIWTIS

ΓΙΑΝΝΑΡΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΛΙΠΕ !!! ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου